Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření komunikace pomocí Integrovaného hodnotícího rámce A,ec na příkladu neziskové organizace Czechitas
Jeřábková, Kateřina ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem měření a hodnocení efektivity public relations a komunikace. Toto téma především v poslední dekádě silně rezonuje mezi akademickou sférou i odborníky z praxe. Přesto stále existuje výrazný nesoulad mezi tím, co doporučuje teorie a mezi akceptací těchto doporučení v praxi. Proto se práce zaměřuje na jeden konkrétní rámec měření komunikace a pomocí případové studie zjišťuje použitelnost tohoto rámce v praxi. Cílem výzkumu, který je proveden metodou případové studie, je ověřit použitelnost Integrovaného hodnotícího rámce (Integrated Evaluation Framework, IEF) při měření a hodnocení komunikace neziskové organizace Czechitas. V teoretické části se práce věnuje definici oboru PR a hlavním oblastem, které pomáhá v organizacích rozvíjet (image, pověst, identita a značka). Dále pak popisuje český neziskový sektor a specifika marketingové komunikace a PR v něm. Uvádí nejznámější teoretické modely měření a evaluace PR a ukazuje vývoj, který v posledních letech zaznamenala debata o měření PR mezi odborníky (vznik a aktualizace Barcelonských principů). Ve výzkumné části se práce věnuje vybranému případu pro studii, kterým se stala organizace Czechitas. Na analýzu současného měření komunikace v organizaci navazuje část, která popisuje praktickou práci s IEF a hodnotí jeho využitelnost....
Teoretický diskurz o metrikách měření public relations a jejich akceptace v české praxi
Weiss, Tomáš ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou měření efektivity public relations (PR) v české praxi. Práce obsahuje teoretická východiska hodnocení komunikace, moderních trendů v oboru a identifikace současného stavu měření účinnosti PR v české praxi. V úvodní části jsou popsány teoretické modely hodnocení komunikace a jejich složité reálné uplatnění. Následně jsou definovány hlavní milníky hodnocení výsledků PR s důrazem na přijetí barcelonských principů, jejich aktualizaci v Londýně v roce 2015 a moderní nástroje předních oborových organizací AMEC a ICCO. Vše je diskutováno v návaznosti na soustavný boj celého oboru proti dosud využívané metrice AVE. Oporou teoretických kapitol práce byla akademická díla předních zahraničních a českých odborníků, jakožto i sekundární internetové zdroje. Primárními zdroji vlastního šetření byly vedle soutěžních přihlášek i doplňkové osobní rozhovory s předními českými PR odborníky. Hlavními teoretickými východisky vlastní empirické analýzy byly pravidelné reporty od AMEC a ICCO, a především poté kvalitativní obsahová analýza Alžběty Fridrichové z agentury ADison z roku 2017. Jejím hlavním záměrem je zhodnotit současný stav české praxe z hlediska měření efektivity public relations. Výzkumnou metodou je kvantitativní obsahová analýza výzkumného vzorku přihlášek do České...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.